sobota, 30 marca 2013

Jak ćwiczę ?


Po pierwsze staram się zmieniać ćwiczenia, ich rodzaj oraz intensywność gdyś wiadomo nasze ciało przyzwyczaja się do pewnego wysiłku i po pewnym czasie już na nie działa :)
Ja bardzo dużo robię na ćwiczeń na mięśnie brzucha, gdyż mam chopla na punkcie brzuchów :)
Podam wam linki do filmików z jakimi ćwiczę :)

Pierwszą moją internetową trenerką była oto ta pani :
http://www.youtube.com/user/fitappy2
Macie tu naprawdę dużo filmików, z wieloma przydatnymi ćwiczeniami :) Bardzo polecam <3 

Oczywiście zaczęłam ćwiczyć również z Ewą Chodakowską, szczególnie spodobał mi się KILLER oraz SKALPEL.

Chodzę również 2 razy w tygodniu na kurs tańca :)
Staram się ćwiczyć w każdej wolnej chwili w ostatnim czasie mam strasznie to nie regularne, właśnie po to założyłam tego bloga aby w końcu się zdyscyplinować i robić to regularnie :)
No i oczywiście zaczynami bieganie :)!

W następnym poście opowiem o sobie, podam swoje wymiary, wagę, wzrost i jak chciałbym wyglądać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz