niedziela, 31 marca 2013

O MNIE :)


Mam 16 lat :) około 162 cm wzrostu i ważę 54 kg.
Moje wymiary to :
biust: 85
talia: 65
biodra: 91
uda: 51
łydki: 35

Moim celem jest przede wszystkim wyrzeźbić swoje ciało. Największy problem mam z nogami, nie lubie swoich grubych ud i łydek, których grubość mam odziedziczoną genetycznie :(
Chcę schudnąc przede wszystkim z ud oraz wyrzezbic brzuch :))
Niestety teraz nie mam, ale niedługo postaram się pokazac wam swoje zdjęcie :)

A o to dzisiejsza kolacja ? a co wy lubicie jesc na kolacje ? :)

ZAPRASZAM :) FACEBOOK

4 komentarze:

  1. Hej. Wiem, co czujesz jezeli chodzi o uda. U mnie jest 53 cm i robie wszystko by dojść na początku tak do 49 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to życze powodzenia ! <3 :))
      rób dużo przysiadów :) zauważyłam że mi to pomaga :)

      Usuń
  2. oooo, tez mam ten sam problem co ty:)
    genetyka...
    ale jak widze te zdjecia (przed i po) to mi kopara opada:)
    nie wiem, czy widziałas: http://bycidealna.tumblr.com/
    i zapraszam do mnie:
    www.zonaeisteina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh to sie rozumiemy :)
      i to jest motywacja zeby cwiczyc :)
      jasne wpadne :)

      Usuń