wtorek, 2 kwietnia 2013

Jak jem ? Jak jeść ?



Pij wodę! Będziesz szczupła.


Ja przede wszystkim pije dużo wody, około 2 litrów każdego dnia. Uważam to za niezbędne w mojej diecie.  O odpowiednie nawilżenie organizmu należy dbać przez cały czas, jednak podczas odchudzania ma to dodatkowo ważne znaczenie. Picie wody jest kluczowym elementem i nie powinno tego zabraknąć w żadnym dobrym planie diety i odchudzania. 
I kolejną zaletą pica wody jest to, że pijąc ją zmniejszasz uczucie głodu :) Jesz mniej :)
Wypij szklankę wody przed posiłkiem, a zjesz mniej :)

ZIELONA HERBATA ! 

To drugi napój bez którego się nie rozstaje :) Pije jej naprawdę dużo. 
Pijąc ją podniesiemy w ten sposób metabolizm, pomaga w odchudzaniu i utraceniu zbędnych kilogramów. 


Jeśli chodzi o jedzenie, jem co 3,4 godz. Staram się jeśc całkiem duże ale nie kaloryczne śniadania. Gdyż to ono powinno nam dac najwięcej siły na cały dzień.
Nie jem białego chleba, ale żytni, co również polecam. 
W mojej diecie jest dużo warzyw o owoców.
Często jem kurczaka, gdyż jest to moje ulubione mięso. Przygotowuje go często z warzywami i ryżem na parze. 
Jeśli chodzi o całokształt tego co jem. To nie mam ustalonej konkretnej diety. Staram się jeść po prostu to co lubię, ale w małych ilość. Jem bardzo mało słodyczy. Nie słodzę ani kawy a ani herbaty. 

Więc bierzmy się za ćwiczenia i zdrowe jedzenie aby wyglądać tak ! :)



3 komentarze:

  1. życzę powodzenia przy realizacji celów i prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również trzymam kciuki . ! Polecam bieganie , udało mi się dzięki temu schudnąć z nóg . Co prawda ostatnio to zaniedbałam , ale takie osoby i blogi mnie motywują . Zapraszam i powodzenia . ! : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również lubie biegac :) ale niestety te pogody mnie do tego nie zachęcają :( czekam na poprawe pogody i ruszam w teren ! :)

      Usuń